2014. augusztus 29., péntek

Könyv ajánló || Aurora C.

Sziasztok!
Mivel nem igazán posztoltunk annyira, úgy gondoltam hogy én igenis posztolok valamit. És szeretném még azt közölni, hogy a nevem megváltozott. (Petra Stefan = Aurora C.)


Sokan (najó, nem hiszem hogy sokan) szeretitek a könyveket.
Én néha-néha elő veszem az egyik régi könyvem (amit persze már kiolvastam) és újra olvasgatom azt.
Igazából be kell valljam szeretek olvasni.
Még ha az iskolában nem is nagyon szeretek, attól még itthon igen. Vagy utazás közben.
Ha egy könyvet olvasok bele élem magam a szereplő helyébe. Egyszerűen mintha magába szívna a könyv. Hihetetlen mennyi jobbnál és jobb könyvet lehet olvasni. Én leginkább amolyan horror, misztikus, és szerelmes könyveket szeretek igazán. Igen furcsa, és egyben meglepő de én odavagyok ezekért. Lehet hogy közületek sokan szeretik a szerelmes műfajú könyveket. Habár a mai fiatalok (mint mi) ide-oda vagyunk a szerelemért. Várjuk a nagy Őt, reménykedünk hogy ránk talál és elvisz minket csodaországba.


Úgy gondoltam hozok nektek egy könyvet amit ajánlok.

Csillagainkban a hiba:

A rákellenes csodagyógyszer összezsugorítja a tumort, és biztosít még néhány évet Hazelnek, ám ő így is folyamatosan a végső stádiumban van, és a diagnózisában már megírták az élete utolsó fejezetét. De amikor a támasz csoportban megjelenő, isteni Augustus Waters képében bekövetkezik a nem várt fordulat, Hazel történetét is át kell írni...


Én igazából még csak az eleje-közepe fel tartok ennek a könyvnek. Én olyan típus vagyok hogy előbb filmen nézem, aztán pedig könyvben elolvasom. Na ja. A film eszméletlenül fantasztikus volt. Sírtam is jó sokszor rajta. Ez a könyv/film annyira megfogott hogy az hihetetlen. Nem bírom megállni azt hogy mindennap újra megnézzem a filmet. Annyira csodálatos lett hogy nem bírom letenni a kezemből a (monitort..) könyvet. Igen pdf fájlba tudom csak elolvasni.

Kedvenc részem: Mikor Augustus az étteremben elmondja Hazelnek hogy beleszeretett.
Kedvenc női szereplőm: Hazel Grace Lancaster
Kedvenc férfi szereplőm: Augustus Waters (♥♥♥)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése