2014. augusztus 26., kedd

Köszöntő ‖ Flawless girls

Köszöntünk benneteket ezen a blogon!
Röviden szeretném elmondani a lehetőségeket amiket itt találhattok majd, de előtte a szerkesztő társaimmal írunk egy rövid bemutatkozást, mégis tudjátok kitől fogtok a későbbiekben rendelni.



               Halihó!
Régóta foglalkozok a blogolással, s mint mindenki más, én is elég zöldfülűként kezdtem – mind az írás, és mind a design téren. Mostanra viszont azt hiszem elmondhatom magamról, hogy nem vagyok kezdő, s azt a tudást, amit eddig szereztem, kész vagyok megosztani másokkal, hogy ők is elmondhassák ugyanezt magukról. Magánügyileg pedig legyen elég annyi, hogy tizennégy éve boldogítom a világot, s mindenem a blogolás.

Amit tőlem tudtok rendelni:        

  • Kritika
  • Design átalakítás
  • Fejléc
  • HTML kódok
  • Könyv-, Film-, és Blogajánló
  • Fake Iphone Text
  • Gifek, Png-k
  • Képek 


        Sziasztok!
Tizenegy évesen kezdtem írni, igazából blogolni még nem blogoltam akkoriban de már vagy 1-2 éve kezdtem a blogolást. Többször próbálkoztam történetes blogot írni, de egyiket se bírtam végig írni. Nem nagyon jönnek az új ötletek. Sokszor úgy gondolom semmiben se vagyok jó. Szeretek fejlécet csinálni másoknak, és ezért jött jól ez a design blog. Két csodás lánnyal terveztük meg ezt az egészet, és örülök hogy pont velük. Mert őszintén szólva várom hogy velük dolgozhassak majd.

Tőlem lehet rendelni ezek közül, vagy kérni:


  • Fejléc
  • Png
  • Html kódok
  • Gif
  • Zene ajánló
  • Inspirációs képek
  • DIY cuccok


Sziasztok! 16 éves vagyok, 10. osztályba fogok járni szeptember elsejétől. Nagyon szeretek blogokat írni, és sokan kérnek kritikát, így gondoltam készítek egy kritika/design blogot. Remek lányokkal dolgozhatok együtt, mindketten nagyon tehetségesek, nagyon várom a közös munkát.


Rendelkezésetekre állok ezekben a témákban:

  • Kritika rendelés                        
  • Trailer rendelés                  
  • Könyv és Film ajánló                    
  • Cikkek (kérésre, és kérés nélkül)
  • Karakterek megkeresése, ajánlása
  • Gif-ek keresése, ajánlása




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése