2014. december 24., szerda

Kritika 06 || Lana C.

Sziasztok! Megérkeztem az első bejegyzésemmel és egyben az első kritikámmal. Ha szeretnétek, hogy még írjak mást is(biztos, hogy írni fogok, de nem tudom mikorra) akkor írjátok meg nekem chatben. Ezzel a bejegyzéssel kivánok nektek kellemes ünnepeket!




Fejléc:Ahogy ráléptem a blogodra egyből a fejlécet keztem kritizálni. Sajnálom, de nekem nem tetszik. Túl egyszerű, mivel egy fekete-lillás háttéren egy lány és egy lilla hajú fiú található. Kicsit utánanéztem a srácnak és megkaptam, hogy az 5SOS egyik tagja. A kép róla nem tetszik, de ezt elnézem mivel ő így néz ki viszont a fejléc túl egyszerű. Reménykedve keresgéltem rajta hátha megtalálom a fejlécet, de sehol sem kaptam meg. Ajánlóm, hogy cseréld le a fejlécedet.

Desing:Az elrendezést nézegetve nekem hiányzik egy nagyon fontos dolog, méghozzá a menü. Igen, tudom ez egy értetlen dolog, de nekem nagyon fontos. Miért? Erre jó okom van, hisz ha mondjuk tizenkét részes a blogod, akkor vissza kell vitetni mindig az elejére, ami valjuk be fárasztó főleg ha többször kell visszalépned(például ha kritikát írsz). Ajánlóm mindenképp rakd be ezt a modult. A további elrendezéssel nincs semmi bajom, tetszik. A háttér viszont fekete, nagyon fekete. Ajánlóm cseréld ki valami szinesebbre.

Történet:A történeted nem rossz, bár engem annyira nem fogott meg, Volt néhány helyt, hogy többször el kellett olvasnom, hogy megértsem mit is akartál. Ahozz képest, hogy fantic egész jó. Kellemes volt úgy olvasni, hogy nem találtam egy helyesírási hibát sem. Gratulálok a történetedhez, higy szerintem nem sablonos, de engem nem fogott meg.

Összeségében:A fejlécedre ráfér egy kis újitás(ajánlóm, hogy rendelj újat) és az elrendezéshez pedig illeszd be a menü pontot(persze, ha csak akarod, de én ajánlóm). A történeted jó, de engem nem fogott meg, sajnálom!

Pont:10/7




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése