2014. december 17., szerda

Új szerkesztő-Lana Cooper volnék

Sziasztok!

   Már nektek is feltűnt, hogy a  nevem ismeretlen, mivel új szerkesztő vagyok. Nagyon szépen köszönöm a szerkesztőknek, hogy egy ilyen összetartó csapat tagja lehetem.
   Tőlem kritikát lehet rendelni, de nem csak azokat írok, hanem cikkeket is. A kritikáimról elszeretném mondani, hogy mindig az igazat írom, úgyhogy ne várjatok el tőlem, hogy mindig csak dicsérni fogom a blogotokat, mert nem létezik tökéletes blog. Nem szerettem az olyan írókat, akik csak dicsérika kritikára váró blogot, mivel az író így nem tanul semmit. Bármilyen blogot szívesen olvasok, ha jól meg van írva és nem egy elsietett, két perces iromány.
   Az eddígi blogjaim mind történetes blogok akartak lenni, de csak akartak mivel soha nem tudtam őket befejezni, mert mindig új ötletem támadt. Alíg hét-nyolc  hónapja kezdtem írni kritikákat és létrehozztam a saját kritikás blogom.
   Mindig is szerettem volna egy kritikás blog írója lenni, ami pár hónapja be is következett és mostmár másodszorra is. Nyugodtan rendelhetek tőlem is, nem harapok!

További szép estét 
Lana Cooper

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése