2014. szeptember 3., szerda

Kritika 01 || Allison R



Fejléc: Egy szót mondok rá. Szép. Nem vitték túlzásba a homályosítást, vagy a karaktereket. Egyetlen lány van rajta, aki háromszor jelenik meg, más-más helyzetekben, illetve az oldalán a papír és a toll, na meg a virágok. Talán más fejléc is elképzelhető a bloghoz, azonban ez rajtatok áll, hogy rendeltek-e valahonnan egy újat vagy sem, én lehet változtatnék egy idő után. Ettől függetlenül azt hiszem szép fejlécet kreáltak neked.

Design: Nem kell mindig a csicsa és a sok szövegdoboz. Egyszerű megoldás a legjobb, és ezt tökéletesen megcsináltátok vagy megcsinálták, nem tudom, nem említetted a blogban ki készítette a designt. Egy két vonal a szövegek köré, és kész is. Talán én az ajánlót a második helyre raknám, és a kérdést pedig a negyedik helyre, így egyel felhoznám az oldalakat. Így is szép félre értés ne essék, ez csak egy tanács én, hogy csinálnám, és mivel te nem vagy én így is szép.
A háttér nagyon klappol az egésszel, egyszerű csipke virág mintás, egyszer én is felhasználtam egy  ilyen jellegűt, de a tieden jobban mutat. Ez egy szöszke bók. Az első design-nál ezerszer szebb. Illetve a lezárt szavazásokat, én nem tettem volna oda, azok már a múlt és a múltkori design-t se.

Történet: Nagyon megfogott már a prológus elolvasásánál. Eredeti, nem sablon sztori. Külön tetszett az, hogy nem választottál tökéletesen kinéző szereplőket, hanem az emberek képzeleteire bízod őket, legalábbis én ezt vettem le. Örülök, hogy van olyan ember is aki nem fanfictionokat képes létre hozni, (Félre értés ne essék a többi fanfiction létrehozónak, van olyan ami egészen jó! ) hanem egy igazi történetet, én így hívom az efféle sztorikat. Van benne izgalom, érzések amik igazán átjönnek, egyáltalán nem unalmas, élvezhető.
Az írásmódod egyedibbé teszi a történetet, nagyon szépen formázod a szavakat, ebbe nincs bele szólásom, azonban a vesszőkre neked is figyelned kell. Nem mindig, maximum 3 helyen láttam elhagyva vesszőt, ez természetesen elnézendő, és nem hatalmas hiba, sokan biztos nem veszik észre akik nem kritikát írnak. Én azt hiszem elmondtam mindent amit eltudtam, és tudtam mondani ehhez a bloghoz. Próbáltam a hibákat megkeresni, de nem nagyon találtam. Amiket leírtam azt a néhány apróságot fogadd meg, ha nem akkor nem.

Rövid összegzés: Nagyon imádom a blogod, találtál egy új olvasót az én részemben! Azonban igyekeztem építő kritikát írni de neked nem nagyon volt rá szükséged. Az írásmód hibátlan, élvezhető és szép a blog. Letisztult, nem hivalkodó és összedobott. Gratulálok neked amiért ilyen blogot hoztál létre, csak így tovább!

Pont: 10/10

1 megjegyzés:

  1. Szia,
    először is, köszönöm szépen a kritikát, a kritikába fektetett időt és energiát. :)
    Örülök, hogy a design is többé-kevésbé elnyerte tetszésedet, a modulokat rögtön átrendezem, csak még nem volt rá időm. :) (szörnyen sajnálom egyébként,de csak most volt időm írni Neked, az iskolai elfoglaltságaim miatt)
    Nagyon köszönöm, amit a történetről mondtál, és igazán boldog vagyok, hogy így gondolod és ennyire tetszett! :) A vesszőhibákat pedig megpróbálom majd megkeresni, ígérem :D

    VálaszTörlés