2014. szeptember 23., kedd

Kritika 04 || Allison R


Fejléc: A fejléc nem fogott, meg úgy ahogyan kellene. A betűtípus a címnél nem a legszebb, lehetett volna másmilyennel is akár, ami szebbé tette volna, és mostanában például a 3D-s betűk teszik széppé a fejléceket. Tanácsom szerint rendelj egy új fejlécet akár nálunk, vagy máshol is akár.

Design: Első dolog amikor a fejlécről elvittem az egeret, hogy egy hatalmas, nem is tudom mi van az egerem helyett. Egy egyszerű varázspálcával esetleg, vagy egy nyíl kurzorral, talán jobban nézne ki, és nem zavarodna meg a látogató sem, hogy úristen hogy kéne kattintania. Egy kicsit nekem nagyon sötét, én értem miről szól a blog, a sötét Tudjukkiről, de talán egy világosabb, mondjuk egy szürke színű háttérrel egy picit szebb lenne, újra azt mondom rendelj egy designt. Gyönyörű blogot fogsz vissza kapni, ha egy minőségi oldalról rendelsz. Én azt mondom, használd az egyszerű sablont, de rendelhetsz egy designt is tőlünk, vagy bármelyik másik design oldalról is akár. 

Történet: Amikor elolvastam a leírást, ami egyenlő a prológussal, akkor valami megfogott benne. Talán, hogy nincs benne szerelem, vagy happy end, ahogyan azt le is írtad, és ilyen blogot, ahol Voldemort életét találgatja, írja le, nem olvastam még. Így örömmel kezdtem el olvasni a fejezeteket. Nos, a 2. részben egy idő után elveszettem a fonalat, de meglehet, hogy azért mert nagyon fáradt vagyok, és úgy olvastam el, lehet, hogy tényleg értelmetlenül ugortál egyik részből a másikra. Azonban nagyon tetszik, hogy a te szemszögedből írod, legalábbis az író szemszögéből, így nem Tom meséli el a történetet. Ez gye a barlangos rész, amikor rájön Tom, hogy talán varázsló lehet. Személy szerint én lehet, hogy húztam volna még a történetet, és mondjuk majd az 5. fejezetben hoznám felszínre, hogy mire képes, és mit gondol. Ettől függetlenül tetszik a történet, szerintem az alap nem rossz, nem lehetett még ilyet olvasni. A fogalmazásba annyira kötnék bele, hogy ne mindig írd ki azt, hogy Tom, Tom, Tom,Tom, mert volt egy olyan mondat rész, ahol 2-3 mondaton keresztül benne volt a Tom. Jellemezd a fiút, mondjuk: A fiú, Tom, Srác, Furcsa fiú ilyenek, ezek példák voltak, nem feltétlen ezeket kell használni.

Összegzés: Alapjáraton tetszik a történet, ha időm akad, elfogom olvasni a többi részt is, habár egyáltalán nem vagyok se Harry Potter fan, se Voldemort fan. Akik rajongói ennek a "sorozatnak" nekik ajánlom ezt a blogot, persze mások is olvashatják. Mindig lesz olyan aki le szólja majd, hogy sablon, de tudd, hogy nem sablon a sztorid, szerintem eredeti ötlet. Sok sikert a továbbiakban!

Pontozás: 8/10

1 megjegyzés: