2014. október 6., hétfő

Új Flawless tag || Luluu

Sziasztok!:)

Amint az látható, új szerkesztők érkeztek a bloghoz, köztük én is elfoglaltam a helyem a Flawless-nél. Szerintem el tudjátok képzelni mennyire örültem hogy csatlakozhattam a csapathoz, és hogy (reményeim szerint) erősíthetem azt.
Én főképp kritikát írok, amit ezen az kritériumok alapján rendelhettek tőlem:


  1. Az e-mail tárgymezejében kéretik feltüntetni a nevemet a csapaton belüli félreértések elkerülése végett.
  2. E-mailben kérném a blog címét valamint a linket, amivel eljuthatok az adott oldalra.
  3. A szempontok, ami alapján értékeljem azt.
  4. Hozzávetőleges dátum, amikorra várnátok a kritikát, illetve a tárgymezőbe nagy S betű, ha sürgős. Ezt megfelelő indok mellett igyekszem elkészíteni hamarabb. Indok nélkül rendes menetrend szerint írom meg.
Ezekkel foglalkozom még:

- Ajánlók
- Inspiráló képeket, cikkeket töltök fel kéthetente
- Karakter képek
- Karakter név tippek (vezeték, kereszt)

Remélem sikerül beilleszkednem, és sokan rendeltek tőlem.:) Nem szeretnék alulmaradni a kedves társaimtól sem! :)
~Luluu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése